Despre mine

Fotografia mea
"CIVILIZATIA A MERS INAINTE PRIN ELITE!" “De smecheri si canalii distantarea se realizeaza prin nepasare si refuzul de a-i intilni pe terenul lor.”N. Steinhardt

joi, 6 octombrie 2011

Luptati pentru voi!

Romani, e timpul sa iesiti din marea voastra de amar si sa apucati taurul direct de coarne si sa terminati cu el!!! E timpul sa nu mai stati in genunchi, ci sa incercati sa va ridicati in picioare!!!E timpul ca faceti si voi istorie, nu doar sa suportati istoria facuta de altii!!! E timpul sa vreti sa luptati, nu sa ziceti: “eu n-am nici o putere, ce pot face eu?” si sa vreti sa invingeti!!! E timpul sa va rupeti din a hori fara rost si fara sens si sa incepeti sa muriti pentru a invia!!! Amintiti-va de sfatul Parintelui Arsenie Papacioc: sa muriti si sa inviati in fiecare zi!!!Care se traduce: sa luptati si sa invingeti in fiece zi!!! Dupa cum vad eu lumea si Romania, de aci de departe, lumea viitorului nu va mai fi pentru nevlegi!!! Grecia, tara mea de suflet, va fi parte a Germaniei, dupa cum pare ca stau lucrurile si dupa Grecia va veni rindul altora...Nu va mai linistiti ca nu veti fi singurii care vor pierde, ginditi-va ca vor fi altii care vor cistiga...De ce nu voi???? In afara de Basescu, nu vaz alt om de stat cu singe in el, inteligent si luptator, dar oricare dintre voi poate fi un alt doilea!!!... Nimeni nu va lupta pentru voi, insa multi vor putea sa va invinga!!! Capul plecat sabia nu l-o taia imediat, dar niciodata departe de ea nu se va afla!!! Mersul in genunchi nu-i propriu Omului! Mersul vertical l-a diferentiat pe Omul creat de Dumnezeu de maimuta lui Darwin!!!! E timpul sa priviti adevarul in fata si sa luptati PENTRU VOI. Nimeni n-o va faceti in locul vostru!!!

Vi se pare nelalocul lui demersul meu??? Mai ginditi-va o data!!! Tineti minte vorba asta: omul inteligent alege INTOTDEAUNA corect!!! Imbecilul ori nu alege nimic ori alege prost si pe urma se plinge ca destinul ii este potrivnic!!!

.