Despre mine

Fotografia mea
"CIVILIZATIA A MERS INAINTE PRIN ELITE!" “De smecheri si canalii distantarea se realizeaza prin nepasare si refuzul de a-i intilni pe terenul lor.”N. Steinhardt

joi, 6 octombrie 2011

E foarte clar

E foarte clar ca va trebui sa rugam frumos pe Comisia Europeana si vorbesc serios, sa ne judece ea procesele si dosarele!!!

Dragilor, nu vreau sa va amarasc insa, am auzit mai demult, cam de cind am inceput sa scriu la fb (gazeta noastra!), ca baietii din Europa au in gind sa aduca in tara un guvern si o draguta de justitie DIN AFARA ROMANIEI, fiindca romanii nu se pot guverna singuri: lupta pentru ciolan si coruptia generalizata!!! Si, daca stam sa ne gindim, acesta-i adevaratul semnal cu banii europeni refuzati deunazi!!! Pe de alta parte, Europa si America au interes ca Romania sa fie in UE, in NATO, etc, insa nu o Romaniei neproductiva si corupta!!!! As vrea ca jurnalistii sa se uite un pic in gura mea si sa inceapa sa cam scrie la gazeta!!!!

Dragilor, nu mai e vremea de stat la trancaneala sterila, ca...scaparam de-a fi in situatia Greciei, insa ne poate astepta inca una tot atit de lata!!!Electoral sau neelectoral, Constitutia lui Basescu TREBUIE adoptata si flacaii bagati si ramasi in puscarie cu averile luate ca...

Ne putem face de poveste si de risul lumii!!! Se uita ea Ungaria de sus la noi...stati cind se va uita toata lumea ca la niste imbecili ticalosi!!! Iar averile flacailor vor pieri oricum, ei in puscarie, insa Romania va ajunge la inaltimea ametitoare a unor tari africane!!!! Asa ca, nu putem sa le cerem flacailor sa fie patrioti si adevarati barbati (am furat, am fost prins, trebuie sa platesc: am riscat si am pierdut, trebuie sa-mi asum responsabilitatea faptelor mele!!!), nu putem sa le cerem acestor nemernicii sa procedeze astfel, insa putem sa luam atitudine si sa fortam lucrurile...pina nu-i prea tirziu!!!

.