Despre mine

Fotografia mea
"CIVILIZATIA A MERS INAINTE PRIN ELITE!" “De smecheri si canalii distantarea se realizeaza prin nepasare si refuzul de a-i intilni pe terenul lor.”N. Steinhardt

vineri, 25 decembrie 2009

De la mine la voi

Aud tot mai adesea: Popor de imbecili, Slugi,Marionete,etc
De ce votam intotdeauna rau? De ce raul e atit de atragator, iar binele e plin de suspiciuni...De ce mergem orbeste spre falsa stralucire si trecem fara interes pe linga aurul veritabil?
Mai intii pentru ca aurul acela minunat nu e omul politic (cel putin pina-n prezent) sau daca a aparut pentru o clipa, l-au murdarit intr-atita de rahat gunoaiele astea incit, scirbit si poate infricat, a batut in retragere. Pe altii i-au cumparat ca, vedeti, nu erau chiar veritabili!..
De ce voteaza prost sau rau romanul?
Romanul asta traieste de mai bine de 50 de ani in comunism si sub comunism. Cum ar putea avea el criterii valorice in aceasta imbeznare, in aceasta hazna devenita Romania de dupa Rege? Au sarit mai toti in hazna, intr-un fel sau altul, si si-au pierdut drumul ala bun, adevarat, curat. Voi nu vedeti ca mirosim mai toti a rahat de aproape ca nu ne mai suportam pe noi insine de atita duhoare?!
Romanul TREBUIE SA-SI SCHIMBE MENTALITATEA! Bun! Usor de zis, dar cum se face asta?
Prin MODELE! Prin LITERATURA DE VALOARE!
Tot romanul, daca vrea sa redevina OM si nu sa ramina in cocina, va trebui sa opuna rezistenta fatisa, categorica non-valorii, promiscuitatii, imposturii, ticalosiei, minciunii, gunoiului!
Pai, cum sa faca el, bietul roman, asta cind in jurul lui e DOAR HAZNA?De cine sa se agate, pe cine sa urmeze? De unde invata el sa simta care este valoarea de urmat si care e non-valoarea (cu aere de valoare) de care sa fuga, pe care s-o respinga?
Am crezut in intelectualitatea noastra aproape orbeste si m-a dezamagit la modul categoric, absolut. Au ramas o mina de oameni verticali si integrii – si-mi permit a spune, in frunte cu Dan Puric-, restul cabotini si oportunisti, fricosi si lasi, smecheri sau ticalosi!
Mai avem valori? DA! Mai toate disparute, dar Dumnezeu ne-a dat sansa ca acesti oameni sa fii scris:
CITITI-LE CARTILE!Dar nu o data, de zece ori, pina cind sufletul lor curat si nobil devine al vostru! Pina cind, in momentul in care veti vedea impostura si calomnia, nu ca divertisment sau distractie, nu ca sansa a voastra de asemenea, ci ca pe ceva scirbos si nociv pe care nici sa-l priviti nu veti mai putea, fiindca sufletul si mintea voastra ajunsera intr-o zona atit de ...sus, incit vi se va face sila, la propriu,de acesti nemernici parveniti, ingrozitor de...jos!
Cine o vede sexy pe prostituata de pe centura plina de boli venerice? Tot ca ea ii veti percepe, la modul cel mai categoric, si pe acesti “liberali” securisti, pe acesti comunisti, pe acesti “ziaristi”: prostituata de pe centura- venericii de la TV!
2.Ascultati-l pe Dan Puric, cautindu-i conferintele pe net sau mergeti la ele! Dar nu odata, de zece ori pina va veti umple de, hai sa nu zic vorba mare, de adevarul absolut, acela care nu mai are nevoie de nici o demonstratie!
Vi se pare banal ceea ce v-am scris? V-am dat sfatul pe care si eu l-am primit de la bunicul meu, colonel in armata regala. Si l-am urmat si am ramas deasupra cocinei, n-au reusit sa ma murdareasca. Stiti de ce? Pentru ca N-AM VRUT! Am avut ambitia si mindria de-a nu fi ca ei, dar am avut si ajutorul necesar care m-a salvat! Cine are ureche de auzit, sa auda si cine are suflet ce poate fi innobilat, sa-l urmeze! Restul...