Despre mine

Fotografia mea
"CIVILIZATIA A MERS INAINTE PRIN ELITE!" “De smecheri si canalii distantarea se realizeaza prin nepasare si refuzul de a-i intilni pe terenul lor.”N. Steinhardt

vineri, 25 iunie 2010

"Cine uita nu merita"

Aud adesea: "Bine, sa zicem ca-l aducem pe Rege si cu cine va lucra Regele, ca astia suntem..."
"Romania profunda e inca acolo!" Dan Puric
Dar... nu vom putea merge pe calea DEMNITATII folosind minariile trecutului: lingusirea, servilismul, santajul, ipocrizia, falsitatea, obraznicia! Adica, vom putea schimba in bine tara distrusa moral, in special, de nenorocitii astia, aia si de toti DOAR cu oameni neinfectati, nemurdariti de flacaii si "vedetele" noastre atit de ticalositi si mizerabili!

Unde-s acesti OAMENI? Stau precum saminta de griu, vorba dragului meu Dan Puric si asteapta avind drept reazim -credinta!

Primesc sau citesc zilnic mesaje impresionante, scrise de oameni curati, demni, anonimi, nu-s VIP-uri,sunt caractere.
Da, de caractere are nevoie Romania nu de nume create artificial de un sistem, de un regim bazat pe impostura si coruptie!
De oameni carora, nefericitii astia nu le-ar putea spune : "Lasa, ca stim noi cine esti si ce-ai facut!..." Desi ei sunt in stare sa otraveasca orisice si pe orisicine...
Ei stiu totul despre altii, dar habar n-au despre ei insisi! Si daca se zaresc pentru o secunda in oglinda sufletului lor (ca au si ei suflet, n-au insa constiinta, ca de...) devin "victime" si drept consecinta incep sa insulte in dreapta si-n stinga: "Ce huidui ma, derbedeule!" (Dar subtextul ar fi fost: "eu, care am salvat tara, eu, care sunt, nu-i asa(?) un "domn", eu, care nici usturoi n-am mincat, nici gura nu-mi miroase, eu, atit de minunat si tu, un nimenea, huidui un asa mare om?")
Huiduia si el sarmanul ca, in loc sa-l vada pe stimabilul "domn", ii vedea sufletul negru si plin de rautate! Il vedea cum calca pe singe nevinovat si cum nici in spate nu-l doare!
Nu vorbesc numai despre un "om" (desi am folosit un citat...celebru!), vorbesc despre o categorie mare, imensa de oameni mici, de sobolani plini de purici, ce vor a ne face sa credem ca-s niste mielusei inocenti si imaculati sacrificati pe altarul si spre binele tarii!...

Cine uita, nu merita!
Si cine e cu ei, sa ramina cu ei si sa le urmeze pe cale si pe lumea cealalta!

PS. Doamne, doar o minune mai poate salva Romania, doar o minune...

- Ce sa-l rugam pe Mos Craciun sa ne aduca? (Robert Turcescu)
- Credinta! (Dan Puric)
- Nu sanatate, in primul rind?(R.T)
- Nu, ca daca e credinta vin toate!(D.P)

CREDINTA!