Despre mine

Fotografia mea
"CIVILIZATIA A MERS INAINTE PRIN ELITE!" “De smecheri si canalii distantarea se realizeaza prin nepasare si refuzul de a-i intilni pe terenul lor.”N. Steinhardt

marți, 18 octombrie 2011

Pe Facebook despre Huidu

Mai, oameni, voi vreti ca tarisoara aia sa se schimbe sau ce vreti? In care tara civilizata din lume credeti voi sa se pune problema cum o puneti voi??? Destin, ghinion, stare civila, virsta, daca e sau nu e tata....judecata divina, sufera destul, saracul....Stiti de ce tarile alea sunt civilizate si de ce in Romania lucrurile stau rau? Fiindca acolo SE RESPECTA LEGEA TOT TIMPUL, iar in Romania ea e facultativa!!! A condus pe contra sens? Da! Era linie continua care, zice la lege, te opreste de-a depasi? Da!!! A omorit el, FIINDCA NU A RESPECTAT LEGEA 3 oameni? Da! Diferenta dintre omul civilizat si cel necivilizat consta intr-o singura directie: primul respecta legea, celalalt NU!!! Voi vreti sa traiti intr-o tara civilizata, dar voi sunteti cei care incurajati nerespectarea legii!!!

Mie nu-mi pasa nici de huidu si nici de cei morti, Dumnezeu sa-i ierte, aci e vorba de un principiu: LEGEA SE RESPECTA TOT TIMPUL SI DE CATRE TOTI CETATENII!!! Nu o respecti, intri in puscarie sau, conform legii, esti pedepsit!!! Mi-e mila de hudui? Ce conteaza? Exact de aceea flacaii au facut ce au vrut in tara aia: fiindca in loc sa priviti lucrurile corect, voi va induioasati !!! Adica, daca voi depasiti pe linie continua, asta-i ok!!! Nu e ok!!! Pai, da, ca mortul de la groapa nu se mai intoarce, insa, el e viu si tata si sot si frate si vecin, si...Si care e treaba??? Voi nu intelegeti ca NUMAI prin atitudine transanta si intransigenta veti termina cu mizeria balcanica???

OK, voi ati vrea sa inceapa civilizarea tarii cind, cum??? Ea trebuie sa inceapa si numai de VOI depinde asta!!!Cum nu puteti sa intelegeti: voi ati incurajat clementa si toleranta in nerespectarea legii!!! A, ca poate nu huidu ar fi fost cel mai nimerit sa plateasca??? Asta nu conteaza!!! Maica Teresa sa fii fost si platea, daca nu ar fi respectat legea!!! Gates sa fie si, daca a gresit, plateste, cu puscarie, cu bani, cum cere LEGEA!!! Voi nu intelegeti asta???? Adica am eu ceva impotriva lui huidu??? Ii cunosc eu pe victime si le iau apararea???? Eu incerc sa apar un principiu civilizator: respectarea legii tot timpul si de catre toti, in egala masura!!!

Da, a fost fara intentie, fireste....si in America tot din culpa l-ar judeca si e probabil normal, insa...a existat povestea cu pauneasca si cu multi alti ticalosi care au omorit oameni, familii intregi si...au platit o suma derizorie...Eu nu pot concepe ca viata cuiva poate fi platita si nu stiu cum as simti acei bani in palma...dar probabil ca ...Voi nu credeti ca ar trebui sa existe un inceput in spre normalitate???? Imi pare rau daca acest incepu ar fi Huidu, care probabil nu merita, insa... un exemplu, un INCEPUT trebuie sa existe!!! Fiindca sunt absolut sigura ca, daca huidu ar fi fost nea Fane, ala ar fi intrat in puscarie fara discutie. Huidu e intr-adevar un nimenea, dar fiindca il vad oameni pe sticla...Adica, daca te cunoaste careva....ti se da cu suspensie, iar daca esti absolut anomim intri in puscarie????

De aceea am strigat ieri: RESPECTAREA LEGII!!! Asta o data...e din culpa, dar...cind tu conduci intr-o asemenea viteza...cam ce crezi ca s-ar putea intimpla??? Eu am o masina de vreo 5 ori mai puternica decit a lui Huidu si, exact fiindca e atit de puternica, ma tem ca as putea face rau oricui...un motociclist ma sperie, fiindca doar cu oglinda sa-l ating si...daca as impinge doar, cum mi s-a intimplat, o alta masina, un SUV,as intra in el ca in brinza...daca l-as izbi...o tragedie...Intelegeti?

Faptul ca ai masina mare TE RESPONSABILIZEAZA in trafic, nu te face sa zic: fuck all of you!!! Si despre asta-i vorba....Culpa, culpa, dar cind conduci cu o asemenea viteza, intr-o tara fara drumuri, unde masinile, in majoritate, nu sunt puternice (ca aci, 85% au masini tanc!), suna a crima premeditata, chiar daca nu e premeditata!!! Imi pare rau de Huidu, bietul om a avut probleme....PE CARE SI LE-A CREAT SINGUR!!!