Despre mine

Fotografia mea
"CIVILIZATIA A MERS INAINTE PRIN ELITE!" “De smecheri si canalii distantarea se realizeaza prin nepasare si refuzul de a-i intilni pe terenul lor.”N. Steinhardt

marți, 27 septembrie 2011

Sanse egale in politica

Sanse egale in politica, mai precis, sansa femeii de-a ajunge in functii de conducere. Am ascultat si eu emisiunea lui Cristoiu si va zic opinia mea: “Un conducator nu se alege, un conducator se impune!” Sunt atitia barbati in politica si ...ce daca? Ei ingroasa masa gri a politicienilor mediocri si doar citiva, foarte putin, sunt cu adevarat politicieni de talent. Tot asa si cu femeile...decit multe si degeaba, mai bine mai putine, dar cu folos.

Ca in orice alta meserie, si aci e nevoie de talent! N-ai talent, mergi la serviciu pentru brama sau mai putin bruma de bani, te oboseste tot ceea ce faci si abia astepti sa vina ora cind poti pleca din acel loc care nu reprezinta pentru tine decit asigurarea unui trai, sa zicem, decent.

Asadar, ai tu, femeie sau barbat, talentul necesar, forta necesara, viziunea necesara, singele rece necesar, diplomatia si consecventa necesare, te vei impune in functiile de conducere si acolo vei faci treaba exemplar! Nu ai toate acestea....stai acasa sau gaseste acel job la care sa mergi doar ca sa ai de unde sa te intorci!

Sigur ca, pentru o femeie este mai dificil de-a accede la virf, si societatea, in ansamblul ei, nu are incredere ca o femeie ar fi in stare de-a minui treburile cetatii tot la fel de bine si de increzator precum un barbat!!! Si poate ca societatea are dreptate! Eu nu stiu prea multe femei pilot de Formula 1, spre exemplu, si nu cred ca e din cauza discriminarii, ci ar trebui cautata cauza in insasi natura femeii. N-am auzit sa fie multe femei general in armata si nici sef de politie. Sunt femei in politie si armata, dar au ajuns acolo pe considerentul: egalitatii si nediscriminarii....principii destul de subrede si care, in multe cazuri, se opun naturii umane!

Noi femeile suntem foarte mindre ca dam viata si e adevarat! Totusi nu stiu ca vreun barbat sa se plinga si sa faca vreo petitie cum ca insasi natura unama e discriminatorie, fiindca ei, desi isi doresc (!!!) nu pot da nastere copiilor!!! Oare de ce? Nu stiu vreun barbat caruia sa-i placa sa faca vreo activitate de-a femeilor, cum ar fi aceea de-a face ordine, curatenie in casa....fac si ei, insa doar daca sunt obligati...Nici mersul pe la magazine nu-i prea incinta, nici meseria de educator nu-i emotioneaza, nici stersul la fund al copilului nu-i e pe plac, nici incercarea de-a gasi solutii intr-o situatie dificila nu-i innebuneste, nici observarea amanuntelor si a nuantelor nu par a fi punctele lor forte si, daca stam sa ne gindim, nici una dintre aceste activitati si abilitati ale femeilor nu-s dorite de vreun barbat! Si atunci noi, femeile, de ce suntem atit de dornice de-a practica o meserie pentru care nu numai ca nu avem talent, dar se si opune naturii noastre!!!

Daca focul tau interior e atit de mare, te vei impune in fata orisicui!!! Daca ai ce spune intr-adevar in politica, ai forta si inteligenta politica, vei fii si primar al Bucurestiului si prim-ministru si chiar presedinte de tara, daca nu ai toate acestea, dar ai dori doar sa fii...ma tem ca e mai bine sa fii discriminata decit sa te faci de ris si asta mai ales in fata, nu-i asa (?) a barbatului!!!

Concluzie: natura fizica si psihica a femeii e diferita de cea a barbatului (nu in sensul ca vreunul dintre noi e mai bun sau superior), sunt limite pe care o femeie nu le poate trece si, incercind sa le depaseasca, se poate distruge pe sine insasi si sunt limite pe care barbatii nu le pot depasi, insa, spre deosebire de femei, ei nici nu viseaza sa le treaca, fiindca nu vad de ce.

P.S Tot acest articol, desi pare impotriva femeii, nu este! “Noi putem, de asemenea” este lozica perdantilor, fiindca ascunde un adevar ascuns: desi stim ca nu am prea putea, incercam sa ne convingem cum ca am putea! Si nu vad un motiv serios pentru ca femeile sa plece la “lupta” cu o asemenea aiureala. “Noi stim ca putem” sau “Noi invingem oricum” imi suna mie cu mult mai adecvat...

Si pe urma, egalitatea femeii cu barbatul fie si in politica este o alta greseala, cel putin de exprimare. Hai sa luam doua exemple: egalitatea mea, ca-s femeie, cu tonta, Ponta cel minuscul, mi s-ar parea o insulta...cum sa fiu eu egala cu un limbric atit de mic??? Insa egalitatea mea cu Basescu, spre exemplu, mi se pare o umilire, fiindca eu chiar n-as putea fi nici macar egala lui...

Prin urmare, povestea cu egalitatea nu-i pe placul meu...cit despre a fi egala unui mediocru...iarasi suna a insulta pentru orice femeie ce se respecta!..
Haideti, dragi femei, sa incetam de-a ne mai pune in pozitie de inferior si sa ne alegem EXACT acea meserie pentru care avem intr-adevar talent. Si daca talentul si forta noastra sunt consistente vom fi in stare de a accede la pozitii cheie, importante, chiar si in politica!