Despre mine

Fotografia mea
"CIVILIZATIA A MERS INAINTE PRIN ELITE!" “De smecheri si canalii distantarea se realizeaza prin nepasare si refuzul de a-i intilni pe terenul lor.”N. Steinhardt

sâmbătă, 5 iunie 2010

Omul si ghertoii

Probabil ca multi dintre voi au citit deja cartile sau macar “Teoria cunostintei imediate” ale lui Nae Ionescu, dar niciodata nu-i suficient si spiritul omului trebuie sa-si doreasca mai mult (vorbesc de spirit nu de burta…). Asta-i credinta mea! Asadar, “desi nici un om de cultura din Romania nu a fost tratat cu atita ura si invidie, fie de oamenii de cultura din timpul sau, fie de oficialitati, totusi salile de cursuri, amfiteatrele unde filosoful isi tinea prelegerile erau arhipline, nu numai de studenti de la toate facultatile, ci si de persoane din afara Universitatii care doreau sa-l asculte pe acest om de legenda. Mitul lui trecuse de mult granitele tarii; era cunoscut in Germania, unde avea legaturi cu marii filosofi: Heidegger, Hatmann, Baumber s.a., in Franta cu J. Maritain, M. Blondel si alti filosofi si invatati ai vremii. Sa nu uitam ca Nae Ionescu a stat sase ani in Germania si a facut studii temeinice la Tubingen si Munchen, unde si-a sustinut doctoratul in latina, cu subiectil logica matematica.” (George Popescu Glogoveanu)
Iata un om de valoare!

“Amaraciunile lui Nae Ionescu, ca si ale lui Socrate, au fost acelea ca s-au ridicat deasupra mediocritatilor care nu suportau sa vada un om superior deasupra orgoliului si a incompetentelor.” (George Popescu Glogoveanu)
Iata un exemplu, un ghid, un ideal pe care ar trebui sa-l urmam sau macar sa dorim a-l urma…

Eu as dori sa ma opresc asupra unui singur citat pe care-l gasesc necesar: “ca nu vezi ceea ce este, ci vezi ceea ce esti tu.” (Nae Ionescu) Adica identificarea subiectului cu obiectul.

Cu totii ne uitam la televizor, citim ziare, scriem si prin tot ceea ce facem ne identificam doar cu noi insine. Ne place o anumita emisiune pentru ca ne transmite “mesaje” despre noi insine. Admiram o anumita persoana, fiindca ne “comunica” ceva despre noi.
Este clar ca noi percepem frumosul sau uritul din afara in functie de frumosul sau uritul din noi. Tot asa si cu “nu vezi ceea ce este, ci vezi ceea ce esti tu”. Cu cit sufletul tau e mai pervers cu atit vei fi atras de oameni si situati ce au un grad mai mare sau mai mic din perversitatea propriului tau suflet…

In Romania au fost pe vremea aluia 4 milioane de membri de partid. Sa zicem ca jumatate dintre ei se facura membri din diverse motive, mai putin identificarea cu obiectul. Adica nu erau comunisti convinsi! Eu am fost pioniera si apoi UTC-ista si nu ma intreba nimeni niciodata daca am vrut sau nu…
Au ramas insa 2 milioane ce fura comunisti identificindu-se cu obiectul (cred ca numarul lor e totusi mai mare, dar nu numarul condeaza, ci ideea!) Carevasazica, din 23 de milioane de romani, doar 2 milioane strigau “Traiasca PCR” si chiar doreau asta!
Si atunci, cum se explica procentul de 86% cu care Iliescu cistiga alegerile de dupa Revolutie? (86%!!! daca memoria nu ma inseala.)
Pentru “ca nu vezi ceea ce este, ci vezi ceea ce esti tu”, zise el, Nae Ionescu!
Unul imi spuse ieri ca sunt “tzacanita” cu “tz” ca asa a invatat el la scoala, altul imi spuse ca aberez, iar in mesajul imediat urmator cineva fu foarte de accord cu mine, un altul imi spuse sa nu mai sar gardul si asta fiindca el e obisnuit sa nu sara nici un gard, ci sa se titiie pe sub gard pe burta, precum serpi sau sobolanii…, altul imi da dreptate, altul ma injura. Sunt tot eu si “dincolo de aparente”(Dan Puric), sunt tot eu si despre exact acelasi subiect oamenii au pareri diametral opuse. Cu se explica?
“Nu vezi ceea ce este, ci vezi ceea ce esti tu”

Daca lucrurile stau asa, inseamna ca in Romania lui 1990 am avut un procent de 86% de romani (n-am zis o vorbulita despre popor!) care erau ca Iliescu!!! De ce l-au votat? Fiindca s-au vazut pe ei insisi in acest tiganus bolsevizat! 86%!!!

Din ACEST 86%, 2 mil. nu se pun, nu se pun nici 500.000 de securisti, informatori, turnatori, etc. Daca mai adunam si familile respectivilor ticalosi, sa zicem ca 65% dintre romani, desi nu pareau(!) erau totusi niste tiganusi bolsevizati! 65% (numarul e scos, ideea conteaza!)
Dragilor, din 86% scazind pe flacai cu neamurile lor) ajungem la 65% de imbecili!
13% IL REPREZINTA POPORUL ROMAN

E, acest 65% e vinovat de dezastrul in care e Romania azi! Fara discutie!
Un amic se plingea ca in Romania nu se mai construieste. Iata raspunsul meu dat lui:
Pai cum sa se contruiasca daca se fura pe capete... Tu nu intelegi ca astia au facut legile exact pentru ca ei sa fure cu legea in mina. Si cine facu Constitutia? Adica pe vremea cui? Si toate minariile cind incepura? Sigur ca daca s-a dat liber la furat si la minarit s-au strins baietii. Flacaii pe de-o parte, baietii pe de-alta...Romania a fost jefuita cu legea in mina!

Nu-l pot invinui pe comunist, securist, etc ca a vota un alt rahat tot ca si el, dar… intelegeti acum de ce urasc democratia?
Ar trebui sa se faca o lege prin care sa se stipuleze ca n-au voie sa voteze cei care nu au liceul terminat si diploma de rigoare! In felul acesta se taie un procent greu din tigani, din toate cucoanele noastre distinse semialfabetizate si din strasnicii muncitori cu tigva plina de specific national: tuica!

Sunt impotriva clasei muncitoare? Nu! Sunt impotriva imbecilului care in numele lui demos a obtinut pe cratos si mi-a distrus astfel tara! Impotriva astuia, da, sunt!

PS. Dintre cei care au scris un “comentariu” pe blogul meu, imi placu doar de unul. Asta se pare ca a scris”cugetarea” privindu-se in oglinda si zarindu-si chipul a exclamat: “ce bullshit!” In sfirsit un omulet….onest!