Despre mine

Fotografia mea
"CIVILIZATIA A MERS INAINTE PRIN ELITE!" “De smecheri si canalii distantarea se realizeaza prin nepasare si refuzul de a-i intilni pe terenul lor.”N. Steinhardt

miercuri, 6 februarie 2013

PISCINA SUB FORMA DE HASNA Statea Flutur, sau asa ceva, in emisiunea lui Turcescu, si urmarea aproape intimidat pe tupeistul borfas rosca stanescu....de-mi venea sa tip privind! Ca tupeul borfasului este imens, ca magaria lui este absoluta este deja cunoscut, dar sa nu reactionezi la cit de "liberal" este acest ticalos abject....este greu de inteles!!! Romania este ca un mic sat, in care fiecare il cunoaste pe fiecare, in care toti si-au schimbat nevestele intre ei si au furat IMPREUNA!!! Cum sa iasa adevarul si cinstea invingatoare, daca toti sunt plini de cacat din cap pina-n talpi si mai ales in gura!!!??? Romania este o piscina plina de fecale, in care toti se balacesc de ani de zile si nimanuia nu-i mai pute....doar putinii, care n-au sarit in piscina asta puturoasa, stau pe margine si sunt obligati sa se otraveasca mirosind duhoriile astora!!! Ei, exact ei, sunt cei mai de temut pentru balacitori si exact ei sunt si cei carora toti ceilalti le striga sa fie cinstiti si sa nu dezamageasca(!!!!)....imputitii nu le miroase!!! Doar in Romania negrul nu e chiar asa de negru, in schimb albul devine motiv de suspiciune si neincredere, ba chiar de critica!!! Si, din pacate, in tara NU exista decit doua culori: albul, minoritar pina aproape de nefiinta si negrul, majoritar, la nivel de tara!!! Eu sunt prin natura mea o persoana critica, DAR acolo unde vad albul eu am pretentia ca-l recunosc si il apreciez. Dragilor, este INSPAIMINTATOR ce se intimpla in Romania!!! Si stiti de ce???? Fiindca intr-o tara unde predomina negrul patrunzator, albul nu este perceput decit un biet gri si cade in derizoriu!!!